2016. március 6., vasárnap

PALACSINTA SCHAR MIX B LISZTBŐL



Mai ebédünk raguleves volt és palacsinta. Most Schar mix b lisztből készítettem,de csináltam már mix c lisztből is. Nagyon finom mindkettőből! Túró és mogyorókrém volt a töltelék. A túrókrém a túrós kifli receptje alapján készült. Szerintem finomabb,mint a tojásos verzió.





Kb. 15-17 palacsinta lett ebből a mennyiségből. Sajnos nem számoltam meg,mert gyorsan fogyott.

20 dkg Schar mix b liszt
1 csipet só
2 tojás
4 dl tej
4 dl szénsavas víz
+ sütéskor még hígítottam kb 1,5 dl szénsavas vízzel

A lisztet elkevertem a sóval,a tojással,majd a tejjel. Ezután adagoltam apránként a vizet hozzá,így kellett 4 dl. Olajozott palacsintasütőben sütöttem meg,mindegyik után kellett nekem olajozni.






Túrókrém: 12 dkg tehéntúró
            1/2 kezeletlen citrom héja
            1 tk vaníliás fruktóz (vagy vaníliás cukor)
            2 ek Süssina édesítőpor (vagy porcukor ízlés szerint)
            1 ek tejföl




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése