2016. május 15., vasárnap

FAHÉJAS CSIGA



Ezt a csigát a Túrós kifli tésztájából készítettem,nagyon jó lett ez is belőle.




13 g friss élesztő
1 mk cukor
170 ml langyos tej
190 g Nutri free mix per pane
10 g tápiókakeményítő
50 g Glutenix foszlós kalács lisztkeverék
1 mk útifűmaghéj (por változata)
3 ek gyümölcscukor (vagy 3 ek cukor)
50 g margarin
+a tetejére 1 tojás

Töltelék:fahéj+édesítőszer
              olvasztott margarin




Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben 1 mk cukorral. A száraz hozzávalókat elkevertem a dagasztógép táljában. Majd hozzáadtam az élesztős tejet és elkezdtem géppel dagasztani. Amikor már összeállt,hozzáadtam az olvasztott margarint és alaposan kidolgoztam a tésztát. Letakarva,meleg helyen kb.1 órát hagytam kelni.
Miután megkelt téglalap alakúra nyújtottam,lekentem olvasztott margarinnal és megszórtam az édesítővel elkevertem fahéjjal. Feltekertem és cérnával feldaraboltam. Sütőpapíros tepsibe tettem őket és lekentem felvert tojással. Előmelegített 180 fokos sütőben megsütöttem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése