2017. május 30., kedd

KÓKUSZDIÓCSKA



Ezt a receptet TücsökBogár konyhája oldalán találtam. Rögtön megtetszett,mert nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető. A kókuszos túró a közepén nagyon különlegessé teszi a megszokott kókuszgolyót. Nagyon finom,falatnyi édesség,ami hamar elkészül!




8 darab lesz belőle
10 dkg kakaós keksz (ez lehet bármilyen gluténmentes keksz,lehet sima is és tehetünk hozzá kakaóport) Például ebből: Húsvéti keksz vagy ennek a kakaós változatából Omlós keksz.
2 ek tej
1 ek házi diabetikus baracklekvár

Töltelék:
5 dkg túró
2,5 dkg kókuszreszelék
kb. 2 ek Süssina vagy porcukor ízlés szerint

+ kókuszreszelék a forgatáshoz

A kekszet ledaráltam,majd összegyúrtam a tejjel és a lekvárral. Majd 8 részre osztottam. A túrót összegyúrtam a kókusszal és az édesítővel. A túrós masszából 8 kis golyót formáztam. Egy darab kekszes masszát kilapítottam és belecsomagoltam egy túrós golyót,ezután beleforgattam a kókuszba.
Ezt 8x megismételtem és már kész is.
Ezután már csak 1 órára hűtőbe tesszük,hogy megdermedjenek a golyók és fogyasztható is.
Nagyon-nagyon finom!!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése