2017. augusztus 27., vasárnap

SAJTOS HÚSBATYUK BACONKÖNTÖSBEN



Barbi konyhája oldalon látom ezt a receptet és rögtön el is mentettem. Ma ebédre el is készült,pár dolgot változtattam rajta. Természetesen gluténmentes zsemlemorzsát használtam és feta sajt helyett is trappistát tettem bele. Az oregánót pedig kihagytam,mert nem volt nekem itthon.
Nagyon finom lett! Biztosan fogom még sütni. Nem mellesleg egyszerűen és gyorsan elkészíthető.




75 dkg darált hús
2 tojás (az eredeti receptben 50 dkg húshoz ír kettőt,de nekem elég volt ez a 75 dkg-hoz)
5 dkg reszelt trappista sajt vagy feta sajt kockák

bors
10 dkg Nutri free pangratto zsemlemorzsa (nekem felvett több zsemlemorzsát is,mint az eredeti receptben)
+ trappista sajt szeletek (kb 10 dkg)
  2 kis csomag bacon


A darált húst egy tálba tettem,sóztam,borsoztam. Belekevertem a reszelt sajtot és a két tojást. Majd hozzáadtam a zsemlemorzsát is és összegyúrtam.
A tenyeremben szétlapítottam egy kicsi adag húst és a közepébe egy szelet sajtot tettem.
A képeken tányéron mutatom,de a kezemben csináltam,különben a tányérhoz ragad!
Becsomagoltam a sajtot és körbetekertem egy bacon csíkkal.



Sütőpapíros tepsibe tettem őket,helyet hagyva közöttük. Mindenképpen ajánlom a sütőpapírt,mert a sajt egy része kifolyik és így nem kell sikálni a tepsit!
150 fokos sütőben sütöttem kb 30 percet,majd még 190 fokon 10 percet,hogy szépen megpiruljanak.

Én tegnap este készítettem el őket és tálcán mentek a hűtőbe. Ma már csak sütni kellett.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése