2018. május 26., szombat

LINZER BEZGLUTEN MULTI MIX LISZTBŐL


húsvéti linzer receptje szerint készítettem ezeket a linzereket, de most Bezgluten multi mix lisztet használtam hozzá. A mákos-csokis keksz után, ehhez is nagyon jól bevált ez a liszt. Nagyon finom lett! Házi eper lekvárral töltöttem meg, amit nemrég készítettem. Amikor elkészült a lekvár, rögtön tudtam, hogy "linzerben fogja végezni", annyira finom lett.





30 dkg Bezgluten multi mix liszt
15 g Süssina por vagy 8 dkg porcukor ízlés szerint
2 tk vaníliás cukor
15 dkg Rama margarin
1 M-es tojás
csipet só
1 ek tejföl ( a tészta állagától függően!)
+házi eper lekvár

A lisztet, az édesítőt, a sót és a vaníliás cukrot elkevertem egy tálban. Elmorzsoltam benne a margarint, hozzáadtam a tojást és a tejfölt. Majd összegyúrtam, ha nagyon ragad, akkor 30 percre tegyük a hűtőbe. Nekem nem kellett betenni.
Rizslisztes szilikonlapon 3-4 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. A formákat a Cookori oldaláról rendeltem. Imádom, annyira cuki formák!



Sütőpapíros tepsiben 170 fokon kb. 15 perc alatt megsütöttem. Világos maradjon!
Miután kihűltek a linzerek, megtöltöttem lekvárral.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése