2019. február 25., hétfő

LÁNGOS SCHAR MIX B LISZTBŐL



SCROLL DOWN FOR ENGLISH!
Hétvégén lángost sütöttem, ezúttal az új Schar mix B lisztet használtam hozzá. A régi mix B-t nagyon szerettem és szerencsére az új liszt is nagyon jól működik. Igazi, búzásra hasonlító lángos lett. Elképesztően finom és puha lett! Nagyon elégedett vagyok az eredménnyel.





40 dkg Schar mix B liszt
1 tojás
6 ek joghurt (púpozott)
1,5 csapott tk só
1 tk cukor
kb. 2 dl langyos víz (nokedli sűrűségű legyen!)
20 g friss Budafoki élesztő

A lisztben elkevertem a sót és a cukrot, belemorzsoltam az élesztőt. Majd hozzáadtam a tojást, a joghurtot és annyi vizet, hogy nokedli sűrűségű legyen a tészta. Dagasztógéppel összekevertem és letakarva kb. 1 órát hagytam kelni.
Miután megkelt olajos kézzel gombócokat csináltam, óvatosan ellapogattam. Majd forró olajban kisütöttem mindkét oldalát.




400 g Schär mix B flour
1 egg
6 tbsp yoghurt
1,5 tsp salt
1 tsp sugar
6 g dry yeast or 20 g fresh yeast
2 dl tepid water

+sunflower oil

Stir salt, sugar and yeast in the flour. Add the egg, the yoghurt and the water into the mixture.
Then stir using a mixer. Allow the dough to rise for 1 hour. With sunflower oiled hands form dumplings and flatten them. Lastly, fry both rides in hot oil.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése