2015. április 15., szerda

NARANCSLEKVÁROS-DIÓS CSIGA




A tészta receptje ismét Angelikától van. nutellás kiflit és nutellás-diós kalácsot készített belőle.Én pedig narancslekváros-diós csigát.Eszméletlenül finom lett,a tészta nagyon finom puha,a narancs és a dió együtt fantasztikusan kiegészítik egymást.


125 g Nutri free mix per pane
125 g Glutenix foszlós kalács lisztkeverék
25 g olvasztott vaj
15 g friss élesztő
1 dl langyos tej
1 mk cukor
1 ek tejföl
1 tojás
2,5 ek Süssina édesítőpor
fél ek tápióka keményítő
Töltelék:házi narancslekvár
              darált dió,édesítőszerrel

Az élesztőt felfuttattam a langyos tejben,1 mk cukorral.A száraz hozzávalókat összekevertem,majd hozzáöntöttem az élesztős keveréket és a többi hozzávalót.Kézzel összedagasztottam (nagyon ragad a tészta,de nem tettem bele több lisztet),letakarva 1 órát hagytam kelni.Vékony téglalapra kinyújtottam,megkentem lekvárral és megszórtam dióval.


Feltekertem és ujjnyi vastagra felszeleteltem.Megkentem tojással és sütőpapíros tepsiben,180 fokon megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése