2015. április 13., hétfő

BARNA MAGVAS ZSÖMLE



A fiam nem igazán szereti a magvas péksütiket,de most újra próbálkozom,hogy megszerettessem vele.Ez a zsömle végre ízlett neki.6 darab lett belőle,nagy muffin sütőben.

100 g TAC barna magvas lisztkeverék
100 g Bezgluten kenyérliszt
1 ek burgonyapehely
2 ek olaj
170 ml langyos víz
14 g friss élesztő
1 mk cukor
2 mk só
1 mk Fiber Husk

Az élesztőt felfuttattam a langyos,cukros vízben.A száraz hozzávalókat összekevertem,majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt.Géppel elkezdtem dagasztani,majd hozzáadtam az olajat is és jól összedagasztottam.Vizes kézzel 6 egyforma gombócot csináltam és kiolajozott muffin formába tettem,tetejét lekentem olajjal.Én a tésztát le szoktam mérni és így osztom el 6 felé,hogy egyforma nagyságúak legyenek.50 fokos sütőben duplájára kelesztettem,majd keresztben bevágtam a zsömléket és megszórtam négymagos keverékkel.200 fokon megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése