2015. október 28., szerda

CSOKIS-KAKAÓS MÜZLISZELET



Másik mai müzliszeletem a csokis-kakaós változat.A fiamnak mindkettő ízlett!Ebből is 5 darabot vágtam,így 1 darab kb. 16 g CH-ot tartalmaz.

20 g sótlan földimogyoró (héjas)
20 g Torras tejcsokoládé (aprítva)
40 g puffasztott rizs (Coop)
kb 1 tk kakaópor
10 g kukoricapehely (Nestlé corn flakes)
50 g aszalt sárgabarack (Kalifa)
2 ek eritrit
4 ek víz




A mogyorót aprítógépben párszor átforgattam,csak annyira,hogy darabos legyen.A sárgabarackot szintén kisebb darabokra aprítottam fel.A puffasztott rizst kézzel elmorzsoltam.Az eritritet és a vizet felforraltam,majd kicsit hagytam hűlni.Ezután mindent az aprítógépbe tettem és hozzáöntöttem az eritrites vizet.Egyszer-kétszer átforgattam,hogy összeálljon.
Sütőpapíros tepsibe nyomkodtam és ráhajtottam a papír másik felét,majd lesúlyoztam és pár órára hűtőbe tettem.Utána szeleteltem csak fel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése