2015. november 13., péntek

PUHA PIZZA



Mai vacsira puha pizzát készítettem a fiamnak.Ezt a receptet még a TV Paprika egyik műsorából írtam le,Nigella Lawson készítette el,búzás változatban.Én csak a lisztet cseréltem le Schar mix B lisztre.Nagyon egyszerű, kb.40 perc alatt csináltam meg,mindennel együtt.





1 tojás
250 ml tej
100 g Schar mix B liszt
1 csapott tk só
50 g reszelt sajt
+feltétek a tetejére:nálam most sonka,ketchup és sajt



Egy tálban elkevertem a lisztet,a sót és a reszelt sajtot.Majd hozzáadtam a tejet és a tojást,egy villával összekevertem,majd egy kivajazott jénaiba öntöttem.200 fokos sütőben megsütöttem,kb.20 perc alatt,világosbarnára.Kivettem a sütőből,megkentem ketchuppal és rátettem a sonkát és a sajtot.Majd visszaraktam a sütőbe és addig hagytam benn,míg a sajt szép színt kapott rajta.
Ennyi az egész,nagyon hamar kész van és nagyon finom!


6 megjegyzés:

  1. Szia!
    A sajtot ki lehet hagyni a tésztából ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Enikő!
      Szerintem kihagyhatod nyugodtan.🙂

      Törlés
    2. Kedves Andi!
      Köszönöm. Még egy kérdésem lenne . Neked is kicsit ragacsos lágyabb a tészta sütés után ?
      Többször csináltam màr és mindig olyan lesz.
      Igaz nagyon puha.
      Növényi sajtot is teszek bele. Én arra gondolok az miatt,
      Köszönöm!

      Törlés
    3. Igen, ez a tészta sosem lesz olyan, mint a hagyományos pizza. De sütheted egy kicsit tovább is.

      Törlés
  2. Kedves Andi
    Rizslisztből is készíthető ugyanez a recept alapján?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adrienn! Sajnos ezt nem tudom, mert rizslisztből még nem sütöttem ezt.

      Törlés