2015. november 17., kedd

GUBAKIFLI



Pár hete mákos gubát készítettem és ehhez kellett a fiamnak kiflit sütni.Nagyon jól sikerült a végeredmény,a saját receptemet használtam hozzá.

100 g Schar mix b liszt
150 g Beiker liszt + még 1 ek a dagasztás végén
13 g friss Budafoki élesztő
250 ml kézmeleg víz
1 mk cukor
2 mk só
1 ek olaj
1 mk Fiber Husk
1 tk burgonyapehely



Az élesztőt felfuttattam a langyos cukros vízben.A dagasztógép táljában elkevertem a száraz hozzávalókat (lisztek,só,Fiber Husk,burgonyapehely),majd beleöntöttem a felfuttatott élesztőt és bekapcsoltam a gépet.Amikor már összeállt a tészta, hozzáadtam az olajat is és alaposan összedolgoztam.Vizes kézzel 4 felé osztottam és kiflire formáztam őket.Sütőpapíros bagettformába tettem a kifliket és 200 fokon megsütöttem.
Mákos gubához érdemes megszárítani,hogy jobban felszívja a tejet.Nálam most a frissből készült,de így is tökéletes lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése