2015. november 17., kedd

"MÉZES" KEKSZ



Karácsonyi hangulatot idéző kekszet sütöttem.A recept egy kedves,facebookos csoporttársamtól van, Hidi Marikától .


20 dkg Nutri free mix per dolci süteményliszt
10 dkg mandulaliszt
6 ek folyékony édesítőszer
2 ek mézpótló
1/4 mk Lucullus mézeskalács fűszer
11 dkg Rama margarin
1 tk vaníliás fruktóz
1 kezeletlen citrom héja
1 tojás
1 mk Dr Oetker sütőpor



A száraz hozzávalókat összekevertem a dagasztógép táljában (liszt,mandulaliszt,fűszer,vaníliás fruktóz,citromhéj,sütőpor). Majd hozzáadtam a margarint,a mézpótlót,a folyékony édesítőt és a tojást,géppel jó alaposan összekevertem. Gombóccá formáztam és 1 órára betettem a hűtőbe.




Majd rizslisztes lapon kinyújtottam és kiszaggattam. 175 fokos sütőben világosra sütöttem.
Amikor kihűlt, néhányat olvasztott mogyorós csokiba mártottam (csak ez volt itthon).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése