2017. szeptember 14., csütörtök

ZSÖMLE



A kedvenc zsömle receptemen néhány dolgot változtatva sütöttem ezeket a zsömléket. Még finomabb lett,mint az előző. Könnyű,lyukacsos a szerkezete és nagyon finom puha. Most magvakat is szórtam a tetejére,persze miután kisült nagy részük lepotyogott róla.




16 darab
250 g Nutri free mix per pane liszt
240 g Nutri free mix per pane fibra+ liszt
110 g Mester házi kenyérliszt
35 g friss Budafoki élesztő
1 tk cukor
2 tk só
470 ml langyos víz
3 ek olaj

Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben. A liszteket elkevertem a sóval. Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt. Dagasztógéppel elkezdtem összedolgozni,majd hozzátettem az olajat is. Jól kidolgoztam a tésztát. Vizes kézzel 16 zsömlét formáztam és sütőpapíros tepsibe tettem őket.




Majd 50 fokos sütőben duplájára kelesztettem.



Lekentem olajjal,megszórtam magokkal és óvatosan ismét lekentem olajjal. Ez a rész nem vált be,de sebaj.





A sütőt feltekertem 180 fokra,visszatettem a tepsit és szép barnára megsütöttem. Rácson hagytam kihűlni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése