2018. december 11., kedd

PUDINGOS KEKSZ



Régebben már csináltam ezt a kekszet és méltatlanul lett elfelejtve, mert egyszerűen elkészíthető és nagyon finom. Most háromféle változatot készítettem belőle: kókusz, puncs és tiramisu pudingot használtam hozzá.

3 x 15 darab lett.
3x vettem ezt a mennyiséget, mindegyikhez 1 csomag pudingport kevertem:
10 dkg Miklos's universal mix lisztkeverék
7 g Süssina por vagy 30-35 g porcukor (ízlés szerint!)
10 dkg Rama margarin
40 g pudingpor ( Dr Oetker puncs, Haas tiramisu, Haas kókusz)
+ kevés piros ételfesték a puncsoshoz, hogy élénkebb színe legyen (ez persze elhagyható!)

A pudingport, a lisztet és az édesítőt elkevertem. Majd belemorzsoltam a margarint és összegyúrtam.
A puncsoshoz hozzáadtam az ételfestéket is.
Szépen összeállt a tészta, könnyű volt dolgozni vele. Ha porcukorral készítve nagyon ragadna, akkor 15 percre tegyétek be a hűtőbe.
A tésztából diónyi golyókat formáztam, sütőpapíros tepsibe tettem és villával lelapítottam.







Végül 170 fokos sütőben kb. 20-25 perc alatt megsütöttem. Vigyázni kell, hogy ne kapjon színt! Csak az alja legyen egy picit világosbarna.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése