2015. május 23., szombat

KAKAÓS CSIGA



Sok receptet kipróbáltam már a kakaós csigához,de ez a legjobb!!! A recept Maléna Konyhája oldalról van.Már feltettem egyszer,de most ismét beírom,mert megéri megsütni.
Ebből a mennyiségből 5 nagy csiga lett.Én most dupla adagot csináltam,5 nagyot és 20 kicsi csigát.

250 g Nutri free mix per pane
50 g olvasztott margarin
30 g fruktóz vagy cukor
15 g élesztő
2 tk vaníliás fruktóz vagy vaníliás cukor
csipet só
1 tk útifűmaghéj (liszt)
100 ml langyos tej
80 ml langyos víz
Töltelék:kakaópor,édesítőszer (cukor),olvasztott margarin
Tetejére:1 dl tej,1 ek olvasztott margarin




Az élesztőt a tej és víz keverékében, kevés cukorral felfuttattam.A száraz hozzávalókat összekevertem,majd géppel összedagasztottam mindent, a margarint fokozatosan belekeverve.1 órát hagytam kelni.Ilyen szépen megkelt a tészta:



Kinyújtottam,megkentem margarinnal és megszórtam az édesítőszeres kakaóval.Feltekertem és felszeleteltem.Sütőpapíros tepsibe tettem és még 5 percet pihentettem.


Majd 180 fokon 15 percig sütöttem.Ezután lekentem a margarinos tejjel és még 20 percig sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése