2015. május 30., szombat

PIZZAKRÉMES GRISSINI



Finom ropogtatni valót sütöttem Bokréta Veronika receptje alapján.Nagy sikert aratott a család körében! Nem utoljára készült,a fiam már megrendelte a fahéjas változatát is.

250 g Nutrifree mix per pane
7 g friss élesztő
200 ml langyos víz
1 mk cukor
3 mk só
2 ek olaj

Kenéshez:
1 ek Univer pizzakrém
1 ek Univer ketchup
1 tk tejföl

A langyos vízben az élesztőt a cukorral felfuttattam. A tészta hozzávalóit a dagasztógép táljába mértem, hozzáadtam a felfutott élesztős vizet majd kb 10 percig dagasztottam a tésztát. Miután duplájára nőtt, rizslisztes deszkán kb. 3-4 mm vékonyra nyújtottam, lekentem a pizzakrémes, ketchupos, tejfölös keverékkel.Kb 1 cm-es csíkokat vágtam belőle pizzavágóval és a csík két végét egymásra hajtottam,majd megcsavartam.Sütőpapíros tepsiben,200 fokon 15 percig sütöttem.
Ebből a mennyiségből 32 darab lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése