2015. május 23., szombat

MAGVAS KENYÉR



Ez a kenyér a szokásos receptem alapján készült,csak más lisztekkel.Most Beiker lisztet és TAC barna lisztkeveréket magvakkal használtam hozzá.Nagyon finom kenyér született belőle.A belseje puha és könnyű,a héja pedig kissé ropogós.A tetejét magvakkal is megszórtam.

200 g Beiker liszt
100 g TAC barna lisztkeverék magvakkal
1 ek burgonyapehely
3 ek olaj
250 ml langyos víz
20 g élesztő
1 mk cukor

3 mk só
1 mk Fiber Husk
Tetejére: TAC 4 magvas mix (tökmag,lenmag,szezámmag,napraforgómag)







A vízben,a cukorral felfuttattam az élesztőt.A szárazakat összekevertem,majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt és az olajat.Géppel alaposan összedagasztottam,kiolajozott formába kanalaztam és olajos kanállal elsimítottam a tetejét.Megszórtam magokkal és egy kicsit rá is nyomkodtam egy kanállal.50 fokos sütőben duplájára kelesztettem,majd 200 fokon megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése