2015. szeptember 3., csütörtök

SAJTOS-SONKÁS CSIGA






Ehhez a csigához a szilveszteri kifli tésztáját használtam.Nagyon finom,puha csigákat kaptam.Annyit változtattam rajta,hogy 50 g Nutri free mix per pane lisztet lecseréltem Nutri free mix per pane fibra +-ra.



20 dkg Nutri Free Mix Per Pane
5 dkg Nutri Free Mix Per Pane Fibra+
1,5 dl tej
25 g friss élesztő
1 mk cukor
1 tk só
1 tojás
0,5 dl olaj


+Ketchup,sonka,sajt

Az élesztőt felfuttattam a langyos, cukros tejben.A dagasztótálban elkevertem a száraz hozzávalókat,majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt,a tojást és az olajat.Géppel alaposan összedagasztottam.Ezután 1 órát meleg helyen hagytam kelni a tésztát.

Miután megkelt vékonyra,téglalap alakúra kinyújtottam.Megkentem ketchuppal,rátettem a sonkaszeleteket,majd feltekertem és felszeleteltem.Ez elég nehezen ment,mert nagyon lágy a tészta.
Sütőpapíros tepsibe tettem a csigákat,majd megszórtam reszelt sajttal.180 fokos sütőben megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése