2015. augusztus 30., vasárnap

PIZZA






Mai ebédünk pizza volt,imádja az egész család! A recept egy rokonunktól van,még búzalisztes formában.Ezt alakítottuk át gluténmentesre,nagyon finom!

Kettő kisebb tepsi lesz belőle:
20 dkg Schar mix b liszt
10 g friss élesztő
1 tk só
1 tk cukor
1,5 ek olaj
1,5 dl langyos víz




Elkevertem a száraz hozzávalókat,majd belemorzsoltam az élesztőt.Hozzáadtam a vizet és végül az olajat is.Kézzel összedolgoztam,de lehet géppel is,majd hagytam duplájára kelni,meleg helyen.Amikor megkelt kettéosztottam a tésztát,tepsi méretűre kinyújtottam és a kiolajozott tepsibe fektettem.Nem szoktam elősütni a tésztát!Megkentem pizzakrémes ketchuppal,rátettem a szalámit,a kukoricát és a lilahagymát,majd a reszelt sajtot.180 fokon megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése