2015. augusztus 20., csütörtök

PUNCSOS-GRÍZES KRÉMES




Nagyon szeretjük a grízest krémest,hála érte Puskás Bettinek! Már többféle változatát is kipróbáltam:Narancsos , Diós , és persze az Eredeti , Eredeti csokival .
Most ismét újítottam,ma puncspudinggal készült.Nagyon finom lett ez is!!!






Kakaós piskóta:
6 db tojás
90 g gyümölcscukor (vagy 120 g kristálycukor)
100 g rizsliszt (nálam most 70 g rizsliszt+30 g kukoricakeményítő)
30 g cukrozatlan kakaópor

Krém:
6 dl tej
30 g Dr Oetker puncspudingpor
4,5 ek rizsdara
folyékony édesítőszer ízlés szerint
rumaroma
25 dkg Rama margarin

Kakaós piskóta:A tojásokat kettéválasztjuk,a fehérjét a fele cukorral kemény habbá verjük.A sárgájákat a másik fele cukorral habosra keverjük.A kettőt óvatosan összekeverjük,majd beleszitáljuk a kakaóporral elkevert lisztet,keményítőt és összeforgatjuk.Egy 25x35 cm-es tepsi aljára sütőpapírt teszünk és belesimítjuk a tésztát.Előmelegített sütőben,170 fokon megsütjük.Ha kihűlt vízszintesen kettévágjuk.

Krém:Kevés tejjel elkevertem a pudingport,majd hozzáadtam a többi tejhez.Belekevertem a rumaromát,az édesítőt és a rizsdarát.Lassú tűzön kevergettem 5-6 percig,majd nagy lángon besűrítettem.Megvártam míg kihűlt és a habosra kevert margarinhoz adtam és géppel jól összekevertem.

A krém felével megkentem a kettévágott piskótát.Rátettem a másik lapot és rákentem a krém másik felét.Amikor ha a hűtőben jól lehűlt megszórtam kakaóporral és felszeleteltem

.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése