2015. augusztus 22., szombat

PILÓTA KEKSZ






Ma pilóta keksz készült nálunk.Köszönöm a receptet Hidi Marikának! Több dolgot is változtattam rajta: A liszt nálam Nutri free mix per dolci,darált mandula helyett mandulalisztet használtam és cukormentes is.A krém pedig egy általam kitalált recept.

30 darab keksz lett belőle.

25 dkg Nutri free mix per dolci liszt
8 dkg mandulaliszt
20 g Süssina por
1 tk vaníliás fruktóz
1 tojás
20 dkg Rama margarin

+2 ek kakaópor
1 ek Süssina por
1 ek Rama margarin
1 ek víz



A tészta hozzávalóit összegyúrtam,majd két részre osztottam és az egyikbe belegyúrtam a plusz hozzávalókat.Nem tettem hűtőbe,mert az édesítőszerrel készült tészta nem lesz ragacsos és lágy.Pont kellően nyújtható.Enyhén rizslisztezett deszkán kinyújtottam,kb 5 mm-esre,nem túl vékonyra.Majd kiszaggattam és 170 fokon,20 perc alatt megsütöttem.Hagytam teljesen kihűlni!





Krém: 20 dkg Rama margarin
           10 ek Süssina por
            fél dl 10 %-os tejszín
            1 tk vaníliás fruktóz
            2 ek kakaópor

A krém hozzávalóit géppel alaposan összekevertem,majd egy sima és egy kakaós kekszet összeragasztottam vele.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése