2015. augusztus 1., szombat

ZSÖMLE



A másik zsömle receptjét köszönöm Hidi Marikának,nagyon finom lett!
Az eredeti receptet itt  találjátok.

285 g Schar mix it liszt
15 g tápiókakeményítő
12 g élesztő
1 mk cukor
200 ml langyos víz
1 csapott tk só
1 csapott tk Fiber Husk (útifűmaghéj,a por változat)
1 ek olaj
1 ek burgonyapehely

Az élesztőt felfuttattam a cukros vízben.A száraz hozzávalókat összekevertem.Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt.Dagasztógéppel elkezdtem összedolgozni,majd hozzátettem az olajat is.Jól kidolgoztam a tésztát.Meleg helyen 30 percig kelesztettem.Rizslisztes szilikonlapon gombócokat formáltam.Sütőpapíros tepsibe tettem a zsömiket és bekapcsoltam a sütőt 185 fokra.Amikor felmelegedett,bevagdostam a zsömléket és lekentem olajjal a tetejüket.Betettem a sütőbe és kb.30 perc alatt megsütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése