2015. december 22., kedd

MÉZESKALÁCS



Ma megsütöttem a mézeskalácsokat,a szokásos receptem szerint.Annyi változtatással,hogy 40 dkg Alfa mixet és 10 dkg Mester süteménylisztet használtam.Így is nagyon finom lett.




Hozzávalók:
40 dkg Glutenix Alfa mix
10 dkg Mester süteményliszt
20 g édesítőpor vagy 17 dkg porcukor
20 dkg langyos méz vagy mézpótló
1 tojás + 1 tojássárgája
10 dkg olvasztott margarin
2 mk szódabikarbóna
3 tk mézeskalácsfűszer


A száraz hozzávalókat elkevertem egy tálban,hozzáadtam a tojásokat,a langyos mézpótlót és az olvasztott margarint,majd összegyúrtam.Ha túl lágy lenne a tészta,1 órára betehetjük a hűtőbe,de én nem szoktam.Ezután kinyújtottam kb fél centi vastagra és különböző formákkal kiszaggattam.180 fokos sütőben világosra sütöttem.Miután kihűlt feldíszítettem.




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése