2015. december 14., hétfő

LINZER MIMEN PALACSINTAPORBÓL



Volt itthon egy zacskó MIMEN palacsinta lisztkeverékem.Mivel már közeli lejáratú volt,gondoltam sütök belőle valamit.Palacsintát nem szerettem volna,ezért kigondoltam,hogy linzert sütök belőle.
Így született ez a recept a fele lisztből és a másik feléből perecet és ropit csináltam.
Kicsit sem bántam meg,mert nagyon finom lett mindkettő!
A linzer tésztája egy álom lett,nagyon jól összeállt és puha,gyurma állagú tésztát kaptam.Öröm volt dolgozni vele!




250 g MIMEN palacsintakeverék
100 g vaj
30 g margarin (lehet csak margarinnal vagy csak vajjal is,nekem így volt most itthon)
csipet só
15 g Süssina por (kb 100 g porcukor,de inkább ízlés szerint tegyetek bele!)
1 tojás


A lisztet,a sót és a Süssina port elkevertem egy tálban.Majd belemorzsoltam a vajat és a margarint.Hozzáöntöttem a kissé felvert tojást és összegyúrtam.Nagyon hamar összeállt a tészta!
Nem tettem be a hűtőbe,de ha valaki cukorral készíti el,lehet hogy szükséges hűteni.Az édesítős tészta ezt nem igényli.
Rizslisztes deszkán kinyújtottam,kb fél centisre és kiszaggattam.170 fokon világosra sütöttem.Mivel hajdinaliszt van a keverékben,eleve sötétebb színű lesz a végeredmény!
Nagyon finom lett! Miután kihűlt,házi diabetikus baracklekvárral kettőt összeragasztottam.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése