2015. december 31., csütörtök

SÓS RUDAK



A sok édes után,most egy kis sós rudat sütöttem Szilveszterre! A recept Limarától van,a lisztet Nutri Free Mix Per Pane lisztre cseréltem és fél adagot készítettem.
Nagyon finom ropogtatni való lett belőle.Sajttal,köménymaggal és szezámmaggal szórtam meg őket.




25 dkg Nutri free mix per pane liszt
1/2 ek só
12,5 dkg Rama margarin
12,5 dkg reszelt trappista sajt
1 tojás
2 dl 20 %-os tejföl
1 mk Mix Xantano (elhagyható)

 + a tetejére 1 tojás,reszelt sajt,köménymag,szezámmag




 A lisztet elkevertem a sóval és a xantánnal,majd elmorzsoltam a margarinnal. Azután hozzáadtam a reszelt sajtot,a tojást és a tejfölt és alaposan összegyúrtam.
A recept szerint legalább 2 órára hűtőbe kellene tenni,de én nem tettem be és így is nagyon jó lett.
Nem ragacsos,rugalmas,jól nyújtható tésztát kaptam!
Kb.1 centisre nyújtottam,megkentem tojással és megszórtam sajttal,köménymaggal és szezámmaggal.
Pizzavágóval kb fél centis csíkokra vágtam fel.200 fokos sütőben megsütöttem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése