2017. december 31., vasárnap

SAJTOS-TÚRÓS ROPOGÓS


Minden kedves blog olvasómnak Boldog Új Évet Kívánok!
Ez a 2017-es év utolsó receptje az oldalamon,de az új évben is remélem továbbra is követitek a blogomat. Remélem sok újabb hasznos receptet találtok majd itt.

50 dkg Nutri free mix per pane liszt
3 tk só
25 dkg túró
10 dkg reszelt trappista sajt
25 dkg Rama margarin
4 ek tejföl (a tészta állagától függően,nálam kellett 4 nagy púpozott ek bele)

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt
köménymag
szezámmag




A túrót áttörtem a krumplinyomón. A lisztet elkevertem a sóval és a túróval,majd elmorzsoltam a margarinnal. Azután hozzáadtam a reszelt sajtot és a tejfölt és alaposan összegyúrtam. Ha ragacsos lenne a tészta 1 órára tegyük hűtőbe.
Nekem nem kellett betenni,rugalmas,jól nyújtható tésztát kaptam.
Rizslisztes deszkán átgyúrtam,majd kb. fél centi vastagra kinyújtottam. A széleket levágtam téglalap alakúra. Ami a rövidebbik oldalán 20 cm-es volt. A leeső részeket újra összegyúrtam.






Majd lekentem felvert tojással,megszórtam reszelt sajttal és 1 cm széles csíkokra vágtam fel pizzavágóval.







Sütőpapíros tepsibe tettem a rudakat és 180 fokos sütőben megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése