2020. január 6., hétfő

CSODA CSOKIS BÖGRÉS SÜTI ÉLÉSKAMRA LISZTKEVERÉKBŐL



Baromi finom, puha csokis süti készült egy újabb Éléskamra lisztkeverékből. Azért nagyon jók ezek a lisztkeverékek, mert csak pár hozzávalóval kell összekeverni őket és tökéletes lesz a végeredmény.
Nagyon egyszerűen elkészíthetőek és elképesztően finomak.
Most is a zacskón lévő receptet használtam, de kókuszzsír helyett napraforgóolajjal csináltam és még tettem bele kevés feldarabolt fehér csokit is.





1 zacskó Éléskamra Csoda csokis bögrés süti lisztkeverék
1 tojás
5 ek víz
2 ek napraforgó olaj

A tojást, a vizet és az olajat elkevertem. Majd hozzáöntöttem a lisztet is és villával gyors mozdulatokkal simára kevertem. Két nagyméretű muffin formát kikentem vajjal és rizsliszttel beszórtam. Ebbe öntöttem 2/3 részig a kikevert tésztát. Végül 180 fokos, előmelegített sütőben 20-25 perc alatt megsütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése