2020. január 6., hétfő

SOKMAGVAS BAGETT ÉLÉSKAMRA LISZTKEVERÉKBŐL



Egy újabb Éléskamra lisztkeveréket próbáltam ki és nagyon elégedett vagyok az eredménnyel. Puha, jóízű, ropogós héjú péksütit kaptam., sok-sok maggal. Elképesztően finom lett! A fiamnak is nagyon ízlett, pedig nem szereti a magvas pékárukat.
Az elkészítésnél teljesen követtem a zacskón lévő receptet.





1 zacskó Éléskamra sokmagvas bagett lisztkeverék
3 tojás
1 dl víz
20 ml citromlé
+olaj a kenéshez

A tojásokat, a vízzel és a citromlével elkevertem. Majd hozzáadtam a lisztet és azzal is összekevertem. 20 perc pihentetés után, vizes kézzel 4 darab kb. 14 cm hosszú bagettet formáztam.
Sütőpapíros tepsire tettem őket. Pengével bevagdostam és lekentem a tetejüket olajjal. Végül előmelegített sütőben (alsó-felső sütés) 200 fokon 20 percig, majd 180 fokon még 20 percig sütöttem a bagetteket.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése