2021. október 24., vasárnap

FRANCIA KRÉMES KEKSSZEL

 

Tegnap készítettem ezt a sütés nélküli, gyors és nagyon finom édességet ebéd utánra. Volt itthon pár csomag Győri Édes gluténmentes keksz és gondoltam kipróbálom ehhez a recepthez is. Nagyon jól sikerült, mindenkinek ízlett és sajnos már el is fogyott az egész. 

Kb. 4 csomag Győri Édes gm keksz
2 cs Dr Oetker eredeti vanília puding
2 csomag vaníliás cukor vagy 3-4 tk vanília aroma
16 dkg margarin vagy vaj
1 l tej
folyékony édesítőszer vagy porcukor (ízlés szerint)
500 ml habtejszín
3 csomag habfixáló
Tetejére:
100 g étcsoki + 1 ek olaj

A pudingport kevés tejjel elkevertem, a többi tejet felforraltam az édesítővel. Miután felforrt lehúztam a tűzről és elkevertem benne a pudingot, majd még 1-2 percig forraltam. Még forrón beletettem a kockákra vágott margarint és teljesen elkevertem benne, hagytam teljesen kihűlni.
Én 3 sor kekszet használok, de lehet csak kettőt is rakni, csak az aljára és a tetejére. Ettől függően válasszunk tálat vagy jénait. Én most egy 30 x 22 cm-es jénait használtam.
Tehát az aljára egy sor keksz kerül, szorosan egymás mellé. Erre rátettem a kihűlt pudingot, majd ismét egy sor kekszet. Rásimítottam a tejszínhabot, végül befedtem keksszel és olvasztott étcsoki került még a tetejére. Végül pár órára hűtőbe tettem, hogy megpuhuljon a keksz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése