2015. január 14., szerda

GLUTÉN- ÉS CUKORMENTES LINZER




Tegnap készítettem ezt a linzert,de vártam 1 napot,hogy leírjam e a receptjét.A helyzet az,hogy mindig próbálkozom egy "igazi" keksz elkészítésén.Eddig még nem sikerült,mert legtöbbször omlós lett a végeredmény.Most ugye ez egy linzer receptje,ami eredetileg is gluténmentes volt.Én pár dolgot változtattam rajta.Nem tudom,hogy emiatt lett a végeredmény az,hogy omlós linzer helyett egy keményebb kekszet kaptam!Az eredeti recept innen van.Megkentem lekvárral és egészen jól megpuhult.Az íze viszont nagyon finom.

20 dkg Schar mix c liszt
10 dkg mandulaliszt
15 g Süssina édesítőpor
15 dkg Liga margarin
1 tk vaníliás fruktóz
1 kezeletlen citrom héja
1 tojás
1 mk sütőpor
Mindent összegyúrtam,majd kinyújtottam és kiszaggattam.180 fokon világosra sütöttem.Amikor kihűltek megkentem diabetikus házi sárgabaracklekvárral.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése