2015. január 16., péntek

KAKAÓS CSIGA





Másik nagy kedvencünk a kakaós csiga.Több tésztával próbáltam már,de ez a legfinomabb.A recept Malena Konyhája oldalról van.

Nálam így módosult:
250 g Nutri free mix per pane
50 g olvasztott margarin
30 g fruktóz vagy kristálycukor
15 g élesztő
2 tk vaníliás fruktóz vagy vaníliás cukor
csipet só
1 tk útifűmaghéj (a por változata)
100 ml langyos tej
80 ml langyos víz
Töltelék:kakaópor,édesítőszer vagy porcukor,olvasztott margarin
Tetejére:1 dl tej,1 ek olvasztott margarin

Az élesztőt a tej és víz keverékében, kevés cukorral felfuttattam.A száraz hozzávalókat összekevertem,majd géppel összedagasztottam mindent, a margarint fokozatosan belekeverve.1 órát hagytam kelni.Kinyújtottam,megkentem margarinnal és megszórtam az édesítőszeres kakaóval.Feltekertem és felszeleteltem.Sütőpapíros tepsibe tettem és még 5 percet pihentettem.Majd 180 fokon 15 percig sütöttem.Ezután lekentem a margarinos tejjel és még 20 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése