2015. január 16., péntek

PEREC



A kép kicsit fura,de azért feltettem,mert érdemes megsütni.A recept ismét Kiss Dóritól van.
1,5 dl langyos víz
1 mk cukor
15 g élesztő
375 g Schar mix b liszt
75 g rizsliszt
150 g Liga margarin
3 ml Süssina édesítőszer
3 mk só
1 tojás
Sóhab:3 ek víz,2 ek rizsliszt,1 ek só
Az élesztő felfuttattam a langyos cukros vízben.A liszteket elkevertem a sóval,majd elmorzsoltam margarinnal.Végül összegyúrtam a felfuttatott élesztővel,az édesítővel és a tojással.Fél órát pihentettem, majd 40 darabra osztottam.Mindegyiket vékonyra kisodortam és pereccé formáltam.Sütőpapíros tepsibe tettem és megkentem tojással.10 percig sütöttem 180 fokon,ezalatt elkészítettem a sóhabot.Majd kanállal ráfolyattam a perecekre és sütöttem még kb. 10 percet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése