2017. február 28., kedd

BACONÖS KIFLI



Ma nagyüzem volt a konyhámban,3 félét is sütöttem. Ez a szokásos kifli receptem egy kis csavarral,bacon szalonnával körbetekertem.






4 darab
300g Bezgluten kenyérliszt
1 ek burgonyapehely
1 tk puffasztott amaránt
1 tk útifűmaghéj liszt
3 ek olaj
250 ml langyos víz
20 g élesztő
1 mk cukor
3 mk só
+4 szelet bacon

A vízben,a cukorral felfuttattam az élesztőt. A száraz hozzávalókat összekevertem a dagasztógép táljában. Majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt és elindítottam a gépet. Amikor már összeállt a tészta,beleöntöttem az olajat is és jól kidolgoztam a géppel. Ezután vizes kézzel kifliket formáztam és beletekertem egy bacon szeletbe. Majd sütőpapíros bagettsütő lemezre fektettem őket.
50 fokos sütőben duplájára kelesztettem.





Miután megkelt az üres részeket lekentem olajjal és visszatoltam a sütőbe. Feltekertem a hőfokot 180 fokra és megsütöttem a kifliket.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése