2017. február 4., szombat

KENYÉR BEIKER ÉS SCHAR MIX B LISZTBŐL



A kenyér és én nem vagyunk igazán jó barátok. Mert legtöbbször,miután kiveszem a formából,benyomódik az oldala vagy nagy lyuk lesz benne. A zsömlék és kiflik jól sikerülnek,de a kenyér sajnos nem. De most végre sikerült finom és egyben szép kenyeret sütnöm!




30x13 cm-es forma
150 g Beiker liszt
150 g Schar mix b liszt
1 ek burgonyapehely
1 tk puffasztott amarant
3 ek olaj
250 ml meleg,de nem forró víz
20 g élesztő
1 mk cukor
3 mk só
1 mk Fiber Husk


A vízben,a cukorral felfuttattam az élesztőt. A szárazakat összekevertem,majd hozzáadtam a felfuttatott élesztőt. Bekapcsoltam a dagasztógépet és amikor már összeállt a tészta,hozzáöntöttem az olajat is. Pár percig dagasztottam, majd sütőpapíros formába kanalaztam és olajos kanállal elsimítottam a tetejét. 50 fokos sütőben a duplájára hagytam kelni. Sajnos kelesztés előtt nem fényképeztem,de kb a forma feléig ért.
Ilyen volt miután megkelt a tészta:


Majd feltekertem a sütőt 180 fokra és lekentem a tetejét olajjal. Rögtön vissza is tettem,nem vártam meg míg felmelegszik a sütő. Ezután megsütöttem és a formából kivéve,rácson hagytam kihűlni.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése