2018. április 8., vasárnap

MOGYORÓKRÉMES-PUDINGOS PISKÓTATEKERCS



És a harmadik sütim, mogyorókrémes-pudingos piskótatekercs. A piskóta teljesen ugyanaz, mint a barackos-túrósnál. A krém pedig tejszínízű puding, mogyorókrémmel kikeverve. Ez is nagyon finom lett!

Nagyméretű gáztepsiben
6 tojás
90 g fruktóz vagy 120 g cukor
60 g Nutri free mix per dolci liszt
60 g rizsliszt

A tojásokat a fruktózzal nagyon habosra felvertem, majd óvatosan beleforgattam az átszitált liszteket. Sütőpapíros tepsibe belesimítottam a masszát és 160 fokon megsütöttem. Amikor kész lett, a sütőpapírt lehúztam róla és még melegen feltekertem egy konyharuhába.






Krém:
2 cs Dr Oetker tejszínízű puding
édesítő vagy cukor
8 dl tej
200 g mogyorókrém

A pudingot a zacskón lévő recept szerint megfőztem, majd hagytam kihűlni. A kihűlt pudingba belekevertem a mogyorókrémet. 

Díszítéshez:
olvasztott étcsoki
Dr Oetker zebra roletti

A kihűlt piskótát kitekertem a konyharuhából és a krém kb. 2/3 részével megkentem, majd feltekertem. Kívülről bevontam a maradék krémmel és csokival díszítettem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése