2021. január 13., szerda

ISLER

 

Az isler receptet külön is felteszem nektek, amit Karácsonykor sütöttem. Nagyon jól sikerült, a szokásos linzer receptemből készítettem.




16 darab kész isler lett
30 dkg Schär mix B liszt
15 g Süssina por vagy 8 dkg porcukor ízlés szerint
2 tk vaníliás cukor
15 dkg Rama margarin
1 M-es tojás
csipet só
1 ek tejföl ( a tészta állagától függően!)

Töltelék:
házi sárgabarack lekvár

Tetejére:
150 g étcsoki + 1 ek olaj
kb. 50 g fehér csoki + 1 tk olaj

A lisztet, az édesítőt, a sót és a vaníliás cukrot elkevertem egy tálban. Elmorzsoltam benne a margarint, hozzáadtam a tojást és a tejfölt. Majd összegyúrtam, ha nagyon ragad, akkor 30 percre tegyük a hűtőbe. Nekem nem kellett betenni.
Rizslisztes szilikonlapon 3-4 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. Sütőpapíros tepsiben 170 fokon kb. 15 perc alatt megsütöttem. Világos maradjon!
Miután kihűltek a linzerek, házi sárgabarack lekvárral kettőt összeragasztottam. Majd bevontam őket olvasztott csokival és fehér csokival díszítettem.






4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek,és biztosan nagyon finom.Gratulálok.Most fogom én is kipróbálni.👏👏👏👍👍😊🤗

    VálaszTörlés
  2. Se élesztő, se sütőpor nem kell hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Magdi! Ez egy egyszerű linzer recept, nem kell hozzá sütőpor,sem élesztő.

      Törlés