2017. november 15., szerda

BACONÖS-SAJTOS STANGLI NUTRI FREE MIX PER PANE LISZTBŐL



A kedvenc pogácsa receptünk tésztáját használtam ehhez a stanglihoz és nagyon finom lett ez is belőle. Volt egy csomag bacon szalonnám és ehhez kerestem receptet valamilyen sós finomsághoz. A képet a neten láttam meg és így alakítottam ki hozzá az én receptemet. A tésztát tejföllel kentem meg,megszórtam sajttal és pirított baconnel és hajtogatás után nyújtottam ki. Majd rudakat vágtam belőle. A tetejére sajtot és magokat szórtam.




30 dkg Nutri free mix per pane liszt
1 tk útifűmaghéj (a liszt változata)
1-1,5 csapott tk só (a bacon sótartalmától függően)
1 mk cukor
fél dl tej
15 g friss Budafoki élesztő
12,5 dkg puha Rama margarin
5-6 csapott ek tejföl
1 tojás

Töltelék:
15 dkg pirított bacon
reszelt sajt
tejföl

Tetejére:
1 tojás
reszelt sajt
magkeverék
köménymag

A lisztet elkevertem a sóval és az útifűvel. A langyos tejben 1 mk cukorral felfuttattam az élesztőt.
Majd hozzáöntöttem a lisztes keverékhez. Beletettem a margarint,a tejfölt és a tojást is és géppel összedagasztottam a tésztát. Én kanalanként adagoltam hozzá a tejfölt,így lett 6 ek. A tészta elég ragacsos lett,de így a jó,mert kelés közben változik a szerkezete és könnyű lesz dolgozni vele.
1,5 órát hagytam meleg helyen,letakarva kelni.
Rizslisztes deszkán átgyúrtam és kinyújtottam kb. 1,5 cm vastagra,majd lekentem tejföllel,megszórtam a pirított baconnel és sajttal.






Majd harmadolva hajtogattam. Ezután alulról szintén a harmadáig felhajtottam és a felső részét is ráhajtottam.




Kinyújtottam kb. 2 cm vastagra,lekentem felvert tojással és megszórtam sajttal,magokkal.
Pizzavágóval feldaraboltam és sütőpapíros tepsibe tettem a rudakat.




Majd 180 fokos sütőben megsütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése