2017. november 2., csütörtök

NOKEDLI NUTRI FREE MIX PER PANE LISZTBŐL




7 éve eszik gluténmentesen a fiam,de eddig még nem csináltam gm nokedlit. Most jött el a napja és mondhatom,hogy tökéletesen sikerült. A kedvenc lisztemet,Nutri free mix per pane lisztet használtam hozzá és ismét jól vizsgázott. A fiam imádja a pörköltet,úgyhogy azzal ettük ma. Meg persze az elmaradhatatlan uborka salátával. Nagyon finom volt!




40 dkg Nutri free mix per pane liszt
1 tojás
1 kávéskanál só
4 dl hideg víz  (a vizet apránként adagoltam hozzá addig,amíg nokedli sűrűségű lett)

A lisztet elkevertem a sóval,majd hozzáadtam az enyhén felvert tojást. Ezután a vizet hozzáöntve összekevertem egy fakanállal.



A vizet 1 ek olajjal felforraltam és beleszaggattam a tésztát. Néha megkavarva,kb 5 perc alatt megfőztem. Ezt a mennyiséget több részletben főztem ki.









Tojásos nokedli Naturbit Alfa-mix lisztből:


Recept:
50 dkg Naturbit Alfa-mix
1 tojás
1 tk só
kb. 5,5 dl hideg víz

Az elkészítés ugyanaz, mint Nutri free liszttel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése