2018. február 8., csütörtök

MOGYORÓKRÉMMEL TÖLTÖTT CSOKIS KEKSZ


Ezt a kekszet már többször megsütöttem,mert nagyon szeretjük. De eddig még nem tettem bele mogyorókrémet,ezt az interneten láttam egy videóban és gondoltam kipróbálom ezzel a recepttel.
Nagyon finom lett ez a változat is! Aki szereti a mogyorókrémet,mindenképpen próbálja ki,érdemes!


Kb. 3-4 nagy ek mogyorókrém
Először egy sütőpapíros tálcára kiadagoltam a mogyorókrémet (kisebb teáskanálnyi) és betettem a fagyasztóba.



Majd elkészítettem a keksz tésztáját.

25 dkg margarin
kb. 5-6 ek folyékony édesítőszer (vagy 30 dkg porcukor,az eredeti recept szerint)
2 tojás
10 dkg rizsliszt
20 dkg Nutri free mix per dolci liszt + 1 púpos ek a keverés végén,úgy éreztem kellett még bele
10 dkg csokicsepp vagy darabolt étcsoki
3 ek vaníliás pudingpor
1 tk sütőpor
1 csipet só

Ez egy krémes massza,ilyennek kell lennie.
A puha margarint és az édesítőszert habosra kevertem,majd hozzáadtam a tojásokat és elkevertem benne.
A liszteket,a pudingport,a sót és a sütőport összekevertem egy tálban és hozzáadtam a tojásos masszához. Miután a gép összedolgozta,beleszórtam a csokicseppet és azzal is elkevertem.
Vizes kézzel nagyobb diónyi golyókat vettem ki a masszából és ellapítottam a kezemben. Beletettem egy lehűtött mogyorókrém-golyót és belecsomagoltam a tésztába.
Majd sütőpapíros tepsibe tettem őket,kicsit ellapítottam. A receptben az volt,hogy ellapulnak a sütőben,de az enyémek az édesítőszer miatt nem ezt csinálták. Ezért nyomtam le egy kicsit őket.
Ha porcukorral készítitek,lehet nem kell lenyomkodni a kekszeket. 24 darab lett belőle.



Végül 180 fokon kb. 20 percig sütöttem a kekszeket. Nem szabad sokáig sütni,mert kiszáradnak!









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése