2019. április 16., kedd

SPORT SZELET



Ez is egy sütés nélküli desszert, ismét darált kekszből. A recept Kiss Dóritól van, köszönöm neki. Nagyon finom lett és tényleg hozza a bolti Sport szelet ízét.





5 darabhoz
75 g gm darált keksz-- ezt is a vaníliás pudingos kekszből készítettem
1/2 ek kakaópor
2 ek Süssina por vagy 12 g porcukor ízlés szerint
25 ml tej
25 g olvasztott margarin
3 tk rumaroma

Bevonáshoz:
50 g étcsoki 1 tk olajjal felolvasztva

A kekszet, a kakaót és az édesítőt összekevertem. Majd beleöntöttem a tejet, az olvasztott margarint és az aromát és kézzel összegyúrtam. Egy pici dobozt kibéleltem folpackkal (kb. 1 ujjnyi vastag legyen benne a massza) és belenyomkodtam a kekszes masszát. Majd pár órára betettem a hűtőbe, hogy megkeményedjen. Ezután késsel feldaraboltam és megforgattam az étcsokiban. Sütőpapírra tettem és a hűtőben hagytam, hogy rádermedjen a csoki.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése