2016. december 21., szerda

KARÁCSONYI BROWNIE



Még sosem csináltam brownie-t,de már régóta ki szerettem volna próbálni. Most jött el az ideje. A neten láttam egy hasonló képet recepttel,ami nagyon megtetszett és most úgyis aktuális,mert mindjárt itt a Karácsony. Nagyon finom lett,a fiamnak nagyon bejött!


350 g étcsokoládé
250 g vaj
3 nagy tojás
6 ek folyékony Süssina vagy 250 g cukor
85 g Naturbit Alfa-mix liszt
1 tk sütőpor


Az étcsokit és a vajat gőz fölött felolvasztottam,majd hagytam kihűlni. A lisztet elkevertem a sütőporral. A tojásokat az édesítővel habosra felvertem. Majd belekevertem a kihűlt vajas csokoládét, beleszitáltam a lisztet és óvatosan beleforgattam. Egy kisméretű tepsibe sütőpapírt tettem (23x29 cm)
és belekanalaztam a tésztát. 160 fokos előmelegített sütőben kb.35 perc alatt megsütöttem. Miután kihűlt,háromszögekre vágtam fel és díszítettem.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése