2019. október 15., kedd

MIMEN AMERIKAI PALACSINTA



Ismét egy MIMEN lisztet próbáltam, most a Gofri-amerikai palacsinta lisztkeveréket. Gofri lett volna a cél, de sajnos a sütőm elromlott, ezért amerikai palacsintának sütöttem meg a tésztát.
Mondanom se kell nagyon finom lett.
A zacskón lévő receptet használtam hozzá némi változtatással.




250 g MIMEN Gofri-amerikai palacsinta lisztkeverék
1 tk rumaroma
280 ml víz
15 g DW 1:4 édesítő vagy 50 g cukor
1/2 tk vanília aroma
100 g olvasztott margarin
A psylliumot és a citromlét én kihagytam belőle.

A lisztet elkevertem az édesítővel, az aromákat pedig a vízzel. Hozzáadtam a folyadékot a liszthez és beleöntöttem az olvasztott margarint is. Majd alaposan kikevertem csomómentesre a masszát.
Kiolajozott palacsintasütőben a szokásos módon megsütöttem a palacsintákat.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése