2019. október 15., kedd

MIMEN PALACSINTA



Ez is egy nagyon gyors recept, mint a mogyorókrémes keksz. Megint sütöttem egy pár napja, mert nagyon szeretjük a palacsintát és ehhez a MIMEN palacsinta lisztkeverékhez csak vizet kell adni semmi mást. Így tej- és tojásmentes diétába is beilleszthető a gluténmentes mellett, ami nagyon jó.




9 darab palacsintához:
200 g MIMEN palacsinta lisztkeverék
5 dl víz
( A csomagoláson 3,5 dl van, de nekem úgy túl sűrű volt a tészta, ezért többet tettem bele.
És még sütés közben is adtam hozzá fél dl vizet. Összesen 5,5 dl ment bele. )

+olaj a kenéshez

A lisztet alaposan kikevertem a vízzel. A palacsinta sütőt olajjal bekentem, majd egy kis merőkanálnyi tésztát eloszlattam benne. Miután az egyik oldala megsült, spatulával átfordítottam és megsütöttem a másik oldalát is. Nem ragadt le és nagyon könnyen megfordítható.
A tölteléket mindenki ízlés szerint variálhatja.Én most házi sárgabarack lekvárral töltöttem meg a palacsintákat.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése