2019. október 15., kedd

MOGYORÓKRÉMES KEKSZ




Ezt a receptet már régen elmentettem és most került rá sor, hogy meg is süssem. Borzasztóan egyszerűen és gyorsan elkészíthető. Tényleg max. 20-25 perc az egész előkészítéssel, sütéssel együtt.
3 azaz három hozzávalóból áll: liszt, tojás és mogyorókrém. És baromi finom! Ha gyorsan kell valami édesség, akkor csak összedobjuk és már ehetjük is. Díszítésnek tettem rá olvasztott étcsokit, de ez el is hagyható.





10 darab keksz lett belőle nekem. Formázhatunk kisebb vagy nagyobb kekszeket is belőle, ahogyan szeretnénk.
180 g mogyorókrém
1 tojás
130 g Nutri free mix per dolci liszt

A mogyorókrémet egy picit meglangyosítottam, hogy folyósabb legyen. Elkevertem benne a tojást, majd hozzáöntöttem a liszthez és összegyúrtam. A búzás receptben 150 g liszt volt, de nekem nem kellett annyi bele. Pont jól formázható tésztát kaptam. Ha mégis ragadna valakinek, lehet hozzá tenni még egy kis lisztet.
A tésztát 10 darabra osztottam, golyókat formáztam és a sütőpapíros tepsiben egy picit lelapítottam őket.




Végül 180 fokos sütőben kb. 15 perc alatt megsütöttem a kekszeket.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése