2020. február 3., hétfő

DIÓS ISLER MIKLOS'S UNIVERSAL MIX LISZTKEVERÉKBŐL



Egy újabb recept It's us miklos's universal mix lisztkeverékből. Most diós islert sütöttem belőle. Elképesztően finom lett és ez megint egy olyan süti, ami másnap még finomabb, ha már picit beszívta a lekvárt a linzer.




15 darab kész isler lett belőle:
20 dkg It's us miklos's universal mix liszt
15 dkg margarin
15 g Süssina por vagy 8 dkg porcukor
10 dkg darált dió
1 tk vaníliás xilit vagy vaníliás cukor
csipet só
1/2 tk rumaroma

+ sárgabarack lekvár
étcsoki
olaj
szórócukor

A lisztet, az édesítőt, a diót, a vaníliás xilitet és a sót összekevertem. Majd belemorzsoltam a margarint és hozzáadtam a rumaromát. Végül összegyúrtam és egy ragacsos, lágy tésztát kaptam.
1 órára betettem a hűtőbe folpackba csomagolva.
Miután lehűlt a tészta, rizslisztes deszkán fél cm vastagra kinyújtottam és köröket szaggattam belőle.
(A legnagyobb pogácsa szaggatóval.) Sütőpapíros tepsiben világosra sütöttem őket, kb. 15 perc alatt.





Miután kihűltek, kettesével lekvárral összeragasztottam őket.




Majd rácsra téve olvasztott étcsokival bevontam az islereket. A rács alá tálcát tettem és a lefolyt csokit újra felolvasztva felhasználtam. A csokit gőz fölött 1 tk olajjal olvasztottam föl.
Végül díszítettem a sütiket, még mielőtt megszilárdult volna a csoki.








2 megjegyzés: