2020. február 26., szerda

PÖFETEG KEKSZ



Egy újabb süti, amit már régóta terveztem elkészíteni. A receptet még Kiss Dóri egyik videójában láttam és most végre megsütöttem. Fantasztikusan finom lett!




Dupla adagot készítettem:
160 g Nutri free mix per pane liszt
140 g Schär mix B liszt
100 g cukrozatlan kakaópor
12 g sütőpor
60 g Süssina por vagy 360 g cukor
100 g margarin
2 tk vaníliás xilit vagy 1 zacskó vaníliás cukor
csipet só
4 tojás
+ a forgatáshoz porrá őrölt 1:4 édesítő vagy porcukor

A liszteket, a kakaóport, az édesítőt, a sütőport, a sót és a vaníliás xilitet elkevertem. Elmorzsoltam benne a margarint. A tojásokat géppel habosra kevertem. Majd beleöntöttem a lisztes keverékbe és kézzel összegyúrtam. A recept szerint folpackba csomagolva 1 órára hűtőbe kell tenni, de én az édesítő miatt nem tettem be.
Vizes kézzel kb. 3 cm átmérőjű golyókat kell formázni belőle, nekem kicsit nagyobbak lettek. 36 darab lett belőle. A golyókat édesítőbe forgattam, majd sütőpapíros tepsire tettem és kissé lenyomtam őket. Nekem az édesítő miatt nem terültek el annyira, mint a cukorral készített változat.






Végül 180 fokos sütőben kb. 13-15 perc alatt megsütöttem a kekszeket.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése