2020. február 6., csütörtök

TEJSZÍNES-BACONÖS CSIRKEMELL KITTI'S CHICKPEA TÉSZTÁVAL



Gyors és nagyon finom ebédet készítettem tegnap. A tejszínes-baconös csirkemellhez pedig, az új It's us termékcsalád Kitti's chickpea penne tésztáját főztem ki. Nagyon jó állagú ez a tészta, búzáshoz hasonlóan rugalmas és persze nagyon finom.




75 dkg csirkemell filé
25 dkg kockázott bacon
5 dl habtejszín
10 dkg reszelt trappista sajt

+Kitti's chickpea penne tészta

A csirkemellet kockákra felvágtam. A bacont lepirítottam, majd kiszedtem a zsírjából. Erre a zsírra rátettem a csirkemell kockákat és fehéredésig átforgattam. Hozzáadtam a tejszínt és a bacont, és együtt puhára pároltam a csirkét. Amikor elkészült levettem a tűzről és elkevertem benne a reszelt sajtot. Végül megsóztam. Kifőtt tésztával tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése