2020. február 10., hétfő

SAJTOS KEKSZ



Ezt a Sajtos kekszet már csináltam többször Mester Házi kenyérlisztből, de gondoltam most kipróbálom az új It's us miklos's universal mix lisztből is (régi nevén Alfa-mix). Nagyon jól sikerült, ugyanolyan finom ropogós kekszeket kaptam.




25 dkg It's us miklos's universal mix liszt
25 dkg Rama margarin
25 dkg reszelt trappista sajt
2 tojás sárgája
1,5 tk só (ízlés szerint,a sajttól függően)

A lisztet elkevertem a sóval, belemorzsoltam a margarint, hozzáadtam a sajtot és összegyúrtam a tojássárgájával. Ha lágy a tészta, fél órára tegyük be a hűtőbe, nekem nem kellett betenni. Nagyon jó állagú tésztát kaptam. Rizslisztes szilikonlapon kb. 4-5 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. Majd sütőpapíros tepsibe tettem őket.






Végül 180 fokos sütőben kb 12-15 perc alatt megsütöttem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése