2017. február 16., csütörtök

SAJTOS KEKSZ



Bettinél láttam ezt a receptet és ki is próbáltam,mert a fiam nagyon szereti a sajtos ételeket. Nagyon finom,ropogós kekszek lettek. Egyszerűen elkészíthető és csak 5 hozzávalóból áll.




Én dupla adagot csináltam és 3 tepsi lett belőle.
25 dkg Rama margarin
25 dkg Mester házi kenyérliszt
25 dkg reszelt trappista sajt
2 tojás sárgája
1 tk só (ízlés szerint,a sajttól függően)

A lisztet elkevertem a sóval,belemorzsoltam a margarint,hozzáadtam a sajtot és összegyúrtam a tojássárgájával. Ha lágy a tészta,fél órára tegyük be a hűtőbe.
Nekem nem kellett betenni. Rizslisztes szilikonlapon kb 4-5 mm vastagra kinyújtottam és kiszaggattam. Sütőpapíros tepsibe tettem őket.




180 fokos sütőben kb 12-15 perc alatt megsütöttem.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése