2017. február 19., vasárnap

LÁNGOS NUTRI ÉS MESTER LISZTEKBŐL



Ismét lángost sütöttem,most Nutri free mix per pane és Mester házi kenyérlisztet kevertem hozzá.
Ez is nagyon finom lett! A párom azt mondta rá,hogy finomabb mint a búzás! Szerintem ennél nem kell nagyobb dicséret. Nagyon finom puha,lyukacsos lett a tésztája.




7 nagyobb lángos lett belőle
20 dkg Mester Házi kenyérliszt
20 dkg Nutri free mix per pane liszt
2 tojás
6 ek joghurt (púpozott)
2 mk só
1 mk cukor
kb. 1,2 dl langyos víz (nokedli sűrűségű legyen!)
3,5 dkg friss Budafoki élesztő

A lisztben elkevertem a sót és a cukrot,belemorzsoltam az élesztőt. Majd hozzáadtam a tojást,a joghurtot és annyi vizet,hogy nokedli sűrűségű legyen a tészta. 2 dl vizet készítettem oda,de csak 1,2 dl-t tettem bele,elég volt annyi is. Dagasztógéppel összekevertem és letakarva kb. 1 órát hagytam kelni.


Kelesztés előtt:


És után:




Miután megkelt olajos kézzel gombócokat csináltam,óvatosan ellapogattam (nagyon lágy a tészta,de ilyennek kell lennie,ezért kell alaposan beolajozni a kezet a formázáshoz!).
Érdemes közvetlenül csak az olajba tétel előtt formázni és csak annyit,amennyit rögtön bele is teszünk. Mert az olajos tálcáról is nehéz felszedni!




Majd forró olajban kisütöttem mindkét oldalát.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése